Baneåpning

Av: Martin Stallemo  |  Publisert: 15. april 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da er det klart for sesongen igjen

Endelig er det klart for baneåpning søndag 16 April

Etter en kjempeflott innsats i tildels meget dårlig vær av våre flotte dugnadsarbeidere lørdag formiddag, så åpner vi banen søndag 16.04.

Da er det på plass med litt informasjon før du skal ut å spille:

- Det vil fortsatt komme dager med frost, ta hensyn og alltid ha booket tid i GolfBox før du går ut. Om banen er blokkert i GolfBox så er banen stengt.

- Ta vare på banen så godt dere kan og hjelp oss med både divots og nedslagsmerker.

- Straffeområder (vannhinder) på banen er ikke merket enda og vi håper det ikke byr på for store problemer. Vi merker forhåpentligvis i løpet av den første uken.

- Et par bunkere er ikke klare for spill, disse merkes med blå stake. Her dropper du ballen ut ved nærmeste punkt og ikke nærmere flagget.

- Vent alltid på klarsignal før du slår i nærheten av banemannskap, det er ikke kult med golfballer rundt hodet.

Så da er det bare å ønske alle våre medlemmer og gjester velkommen.