Alltid nystekte vafler i klubbhuset – 24/7!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 16. juli 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi tar tilbudet i klubbhuset et skritt lenger – nå fås rykende ferske vafler døgnet rundt! Ordningen med alltid åpent klubbhus, alltid tilgjengelig kaffe og brus har slått godt an. Nå har vi alltid ferske, store vafler!

Utenom kaféens åpningstider introduserer vi nå «vaffel-selvstek». Ved siden av kaffeautomaten/vanndispenseren er det rigget en benk for vaffel «produksjon».

Følg bruksanvisningen «10 små skritt til en stor vaffel» og i løpet av noen få minutter har du en rykende, stor fersk vaffel med syltetøy eller ost etter eget behag. Bon appétit!

Vi skulle gjerne utvidet de betjente åpningstidene, men økonomien setter dessverre begrensninger. Det er kun mer bruk og større trafikk i kaféen som vil kunne gjøre oss i stand til det.