17.Mai flaggturnering på Bjaavann

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 5. mai 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det blir heller ikke i år en "vanlig" nasjonaldag for de fleste av oss, og vi inviterer derfor til en liten flaggturnering på selveste nasjonaldagen.

Vi inviterer til 9 hulls flaggturnering på Bjaavann Golfklubb!

Alle deltagere  ha med eget flagg.
Når turneringen starter, skal alle deltagere hente sin navnelapp i startbua ved hull 1.
Navnelappen skal festet på flagget ditt.

Når du har brukt opp dine slag (banens par + tildelte) planter du ditt flagg. Den som kommer lengst vinner. Flaggene blir samlet inn og resultatliste blir laget med de flaggene vi finner. Alle flagg blir plantet utenfor klubbhuset og kan hentes der.

Det oppfordres på det sterkeste til å stille i finstasen.
Vi kommer til å ha en liten konkurranse -  Send inn bilder av flighten med finstasen på, og alle som blir med på bildet vil være med i trekningen av noen flotte premier.
Alle bilder skal sendes til post@bjaavanngk.no

Det blir ikke felles premieutdeling, men vi regner med å ha i gang en grill hvor det er mulig å kjøpe pølser og hamburger etter runden så lenge været tillater det.

TRYKK HER FOR PÅMELDING TIL TURNERINGEN
Turneringsavgift: 100,- (alt går til premier)
Turneringsleder: Øyvind Larsen // Oyvind.Larsen@Bjaavanngk.no

Turneringen er åpen for alle medlemmer - og spillere fra Kristiansand Golfklubb.

Vi minner om COVID-19 restriksjoner.
Hold deg hjemme hvis du har symptomer
Hold alltid 1 meter avstand fra andre personer på anlegget.
Bruk munnbind hvis man ikke klarer å holde 1 meter avstand i klubbhuset.