Banen

Vinterbane åpnet!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 9. november 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi ønsker velkommen til spill på Bjaavann Vinterbane! Dette er en kompakt 9-hulls bane vår greenkeeper har designet og skapt den siste tiden. Alle hull har matteutslag og vintergreener og ligger på banens hull 1 - 6. Første utslag er ved tee 56 på hull 1 og siste green er på fairway foran greenen på hull 9. Følg med på Banestatus for å se om banen er åpen.

Vinterbanen er primært et tilbud til Bjaavann-medlemmer (med og uten spillerett) og andre golfere som har kjøpt spillerett på Bjaavann i 2017 (nabospillerett for KGK-medlemmer, spillerett for spillere utenfor Agder-fylkene og week-end medlemskap) - og banen er reservert for disse, og evnt. gjestespillere disse måtte ha med seg, hver dag frem til kl.15:00.

Det er ingen reservasjon av spilletid i GolfBox. "Køen" ordnes ved ballrenne på tee 1.

Greenfee-satser (gjelder 2x9hull):
  • Alle med spillerett spiller selvsagt gratis så my de vil
  • Bjaavann medlemmer uten spillerett: 100 kr
  • Gjestespillere: 200 kr
Greenfee ordnes i greenfee-rommet i klubbhuset. Benytt konvoluttene og påfør navn og spilledato uansett om du lehher penger i konvolutten eller betaler med VIPPS (trykk på betal og søk opp108987 Bjaavann Golfklubb, her ligger "Greenfee på Vinterbanen" i menyen).

Det kan være en og annen marshall uanmeldt dukker opp så vi oppfordrer alle til å følge reglene.

Her er en "baneguiden" for Bjaavann Vinterbane (pdf)