Banen

Sesongen er i gang - velkommen til ALLE !!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 1. april 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Banen er åpen, klubbhuset er åpent - sesongen er i gang og Bjaavann koker plutselig av aktivitet. ALLE, absolutt alle medlemmer og gjester, er hjertelig velkommen - uansett om du er hyperaktiv golfer eller du bare vil ha deg ei trivelig selskapsrunde i ny og ne - vi har plass til alle og alle er like velkomne!

Lurer du på noe? Kontakt oss på mail: post@bjaavanngk.no - vi bestreber oss på å svare så fort det lar seg gjøre.

Vår nye klubbsekretær, Esben Hegland, er tilgjengelig på 94 00 01 23, eller på klubbens telefon 38 11 84 11.

Banen grønnes for hver dag og ser riktig lekker ut i dag.

En stor dag for klubben, hvert år; Baneåpning!

Sesongens første flight - gratulerer med dagen!