Banen

Julegave til klubben

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 8. desember 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

En stor takk til "Onsdagsgjengen" som i denne søte førjulstid har tatt på seg "spanderbuksene" og donert hele 12000 kroner som et bidrag til å få på plass sikringsnettet på hull 7 som gjør det mulig å spillet hullet som par 5 igjen. Hatten av for de lystige herrer! 4 stolper leveres og monteres før julen ringes inn. Tusen takk!

I samme åndedrag minner vi om ordningen at privatperson eller organisasjon som gir pengegaver til idrettslag/klubb kan få fradrag i sin selvangivelse for gavebeløpet. Det gis fradrag for gavebeløp (kan også være ettergivelse av gjeld), gitt i kalenderåret 2016, fra kr 500 og inntil kr 25 000.

Klubben må rapportere dette inn til skattemyndighetene tidlig i januar så gi oss beskjed i god tid før årsskiftet.