Medlemsskap i Bjaavann Golfklubb

Bruk skjemaet under om du ønsker medlemskap i Bjaavann Golfklubb.  Felt merket med stjerne er obligatoriske.
De ulike medlemskategoriene og priser er bekrevet i tabellen her.

Lurer du på hvordan vi behandler din personopplysninger, er dette beskrevet i vår Personvernerklæring.

Vennligst kontakt klubben direkte hvis det ønskes bedriftsmedlemskap/samarbeidsavtale med klubben.

Det tilbys månedsbetaling (AvtaleGiro) for medlemskategoriene Voksen med spillerett og Premiummedlemskap. Om dette er ønskelig oppgis det i kommentarfeltet ved innsending av innmeldingskjema. Faktura sendes når vi mottar innmeldingskjemaet.

Viktig:
Den som ikke senest 31. desember pr post eller mail har sendt skriftlig utmelding av klubben eller melding om overgang til annen kontingent-/avgiftsgruppe, vil det påfølgende år bli krevet for den gjeldende medlemskontingent som årsmøtet fastsetter. Klubbens medlemmer forplikter seg til å betale de vedtatte kontingenter fastsatt på årsmøtet. Kategoriendring grunnet alder skjer automatisk.
  • Hvilken klubb?
    Vil du ha Bjaavann golfklubb som hjemmeklubb?
  • Sted:
    År:
  • Viktig:

Den som ikke senest 31. desember pr. post, eller e-post har sendt skriftlig søknad om utmelding av klubben eller søknad om overgang til annen kontingent-/avgiftsgruppe, vil det påfølgende år bli krevet for den gjeldende medlemskontingent/årsavgift som årsmøtet fastsetter. Klubbens medlemmer forplikter seg til å betale de vedtatte kontingenter og avgifter fastsatt på årsmøtet. Kategoriendring grunnet alder skjer automatisk.

Vennligst kryss av under:
       Jeg har lest og godkjent vilkårene for medlemskap
  • Vennligst skriv inn tallrekken under med kun siffer:
    to  seks  tre  fire:
  • Når du sender inn skjemaet vil du motta en automatisk bekreftelse på e-post på din innmelding. Om du ikke mottar en slik e-post, vennligst ta kontakt med klubben.