Turneringer

Start påmelding:Se Golfbox
Slutt påmelding:Se Golfbox

Beskrivelse

Turneringen spilles med maksimum score hullets par + 5 med fullt handicap over 18 hull, alle spiller i samme klasse.

1. premie - vinner av turneringen på beste netto slag, UANSETT KJØNN. Omspill ved likt resultat etter 18 hull.

1. premien er en ukes opphold for en person i dobbeltrom, all inklusive, 4 runder golf på Sueno Golf Hotel i Belek, Tyrkia 2-9/10-2020.

Vinneren har også plass i superfinalen samme sted som spilles mellom alle vinnere på alle våre turneringer. (Flybillett er ikke inkludert)

Andre premier:

2. og 3. premie til netto slag klasse

Beste brutto score for herre og dame premieres

Closest to the pin på hull 2 og 13

Betaling:

Startavgift - 300 kr

Greenfee – 200 kr

NB! Medlemmer av Bjaavann GK må huske å klikke av boksen for OOM i tillegg til klasse A