Informasjon for publikum

Når:
 Torsdag 3. august til søndag 6. august.

Hvordan: Fire runder slagspill med cut-grense etter 2 runder. Para NM spilles over 2 runder Lørdag til Søndag.Rundt 150 spillere fordelt på paragolf, dame og herre. Torsdag og fredag startere feltet fra hull 1 og 10, i helgen kun fra hull 1.

Startlister og resultater:
Både leaderboard og startlister kommer som link her så fort dette er klart.
Det blir livescore alle dager i alle klasser.

Publikum:
Inngang og parkering er gratis. Det vil være parkeringsvakter som anviser hvor du kan parkere. Om det blir fult på Bjaavann sitt område vil biler bli henvist til skytebanen ca 1 km fra innkjørselen til golfbanen, herfra går det shuttlebuss om behov.
Flere av banens hull rundt klubbhuset har naturlig amfi hvor en vil kunne se både innspill og utslag på flere hull til samme tid. I tillegg legges til opp til flytende servering på Bjaavannet bak green 13, med utsikt til det drivebare hull 14.

Klubbhuset, mat telt og foodtruck blir også tilgjengelig for publikum, spillere og frivillige. Det er toaletter på klubbhus, ved drivingrange, hull 6 og 13.

Se kart under eller last ned HER for mer informasjon om gode plasser hvor du kan se god golf.

Spillere verdt å følge med på:
Oppdateres når startfelt er klart i god tid før det braker løs

TV:
Det produseres Live TV bilder fra Eurosport søndagens avslutningsrunde fra 11:30 – 17:30