Pro Am informasjon

Publisert: 28. juli 2023

Hei, da begynner det å nærme seg Pro Am. Her kommer nyttig informasjon:

Velkommen til Pro-Am på Bjaavann Golfklubb!

Vi er stolte av å kunne invitere deg til en unik golfopplevelse dagen før det offisielle NM i golf. Dette er en strålende mulighet for deg til å koble av, nyte golfen, og møte likesinnede i et vennlig, konkurransepreget miljø.

Detaljer om arrangementet:
Dato & tidspunkt: Onsdag 2. august, starttid kl. 16:00. Vi ber alle deltakere om å være til stede senest kl. 15:30 for registrering og briefing.
Spillformat: Vi skal spille en Texas Scramble over 18 hull. Dette formatet er både morsomt og inkluderende, og gir alle spillere muligheten til å bidra, uansett nivå.
Lagannonsering: Lagene, sammen med hvilket hull dere skal starte på, blir offentliggjort så snart vi har mottatt navnene på alle spillerne. Vi sikter på å ha dette klart senest tirsdag klokken 17.
Etter runden: Etter at golfspillet er ferdig, gleder vi oss til å kunne tilby en deilig buffet med autentisk Thaimat. Dette vil være en flott mulighet til å gjenoppleve dagens høydepunkter og nyte god mat i godt selskap.

Vi ser frem til en fantastisk ettermiddag og kveld med golf, god mat og hyggelig samvær. Vi sees på Bjaavann Golfklubb 2. august!

Har du spørsmål eller kommentarer kan du ta kontakt med turneringsleder, Roger Markussen, på epost: roger.markussen@bjaavanngk.no eller telefon 99 39 92 92.