Miljøutvalg

Miljøutvalget trenger deg! Ta kontakt med Sally Hoff eller Claire Jebsen  dersom du har lyst til å jobbe med miljøfremmende tiltak!

Miljøutvalget skal bidra til at Bjaavann Golfklubb har et aktivt sosialt miljø basert på klubbens verdigrunnlag: Åpen, Ærlig, Inkluderende og Entusiastisk.

Utvalget skal gjennom sitt engasjement bidra til at det sosiale aspekt ivaretas i alle aktiviteter i klubben. Vi håper alle som kommer til klubben skal bli godt tatt i mot og inkludert i miljøet.

Vi har alle et ansvar for klubbmiljøet. Et godt miljø kan ikke vedtas av styret, men ved at alle prøver å oppføre seg i henhold på klubbens verdier, er vi godt på vei.

Vi er svært interessert i innspill fra både nye og gamle medlemmer, så ta kontakt hvis du har idéer ny miljøtiltak eller ting du mener kan forbedres.

Mijøutvalget

Sally E. Hoff

Leder

930 90 346

Alle kjenner Sally! Hun satt i klubbens styre i perioden 2009-2012 og 2016-2017-2018 Hun har helt siden Miljøutvalget ble opprettet i 2009 vært en drivkraft der, de siste årene som leder. Hun har mange jern i ilden, men det meste dreier seg om medlemmers ve og vel og klubbmiljø. Til daglig jobber hun med IT hos Cognizant. Har «hytte» i Spania og spiller golf på hcp ca. 20.

Claire Jebsen

93 24 70 80

Claire startet sin golf karriere i Kristiansand Golfklubb hvor hun også har hatt styreverv. Hun var styremedlem i 2016-2018.. Claire er et utpreget sosialt menneske som trives best i samvær med andre. Hun er ikke vanskelig å be når det trenges en ekstra innsats i golfklubben. Eneste fellestrekk med Tiger Woods, er at de begge er amerikanske.