Turneringer

Kvalifisering til Lag-NM er nå åpen

Av: Robert Hansen  |  Publisert: 20. juni 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Dette er en uttaksturnering til Bjaavann Golfklubbs herrelag i årets lag-NM. Bjaavann er 1. divisjon og har ambisjoner om å rykke opp til Elite-divisjonen. Lag NM spilles 20-22 juli på Nordsjø GK i Skien.

Fra før er Øyvind Larsen og Gordon Murray tatt ut via resultater på Sørlandstour. Jonas Lønn er tatt ut på resultater fra Norgescup. Laget er ute etter en 4. mann i troppen pluss en reserve som vi ønsker å ha med til turneringen.

Startkontigenten går uavkortet til dekning av utgifter som likt antrekk, reise, opphold og "boblevann"  for å feire opprykket! wink Gutta trenger støtte til å få oss opp blant "eliten" og blant våre Top Nordic Golf kolleger. Eventuelle bidragsyterne vil bli behørig nevnt i daglige rapporter fra Nordsjø. Kontakt gjerne daglig leder for mer informasjon.

Vi ønsker alle under hcp 10,0 i hcp velkommen til å delta i kvalifiseringen, men for å komme med på laget er hcp 5,0 eller lavere et krav! Meld deg på i GolfBox, og test deg selv mot våre beste spillere i konkurranse!

Lag-NM 1. divisjon spilles i år på Nordsjø GK i Skien 20. - 22. juli. Vi vil kjempe om opprykk mot følgende 15 lag; Arendal & Omegn GK, Bergen GK, Grimstad GK,
Grønmo GK, Haugaland GK, Haugesund GK,
Kragerø GK, Kristiansand GK, Meland GK,
Nordsjø GK, Re GK, Sola GK, Stiklestad GK, Sunnfjord GK og Voss GK.