Vil du ta trenerkurs?

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 24. oktober 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubben har en ambisjon om å sende hele 5 kandidater på Trener 1 kurs i 2018. Vi har 3 ledige plasser. Du trenger slett ikke å være single-handicaper, eller ha drevet med trening før. Vi trenger alle aldersgrupper og kjønn!

Trener 1 er første nivå i trenerløypa. Fokus er på innlæring og deltakelse. Trener 1 er starten for alle som ønsker å påbegynne en trenerutdanning og bli frivillig trener i klubben.

Målgruppen er nybegynnere på barne-, ungdom og voksennivå. På Trener 1 kurset legges en plattform for trenerens basiskunnskaper og utøvernes basisferdigheter.

Kurset går over 2 helger, med en periode i mellom hvor du kan praktisere litt i hjemmeklubben.

Kurs-helgene og -stedene i 2018 er ikke fastsatt ennå.

Mer info på NGFs hjemmeside.

Ta kontakt på post@bjaavanngk.no