Klubbsekretær ønskes!

Av: Sally Hoff  |  Publisert: 5. desember 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Er du åpen, ærlig, inkluderende og entusiastisk, og har lyst til å jobbe hos oss, så håper vi å høre fra deg! Bjaavann GK søker en klubbsekretær i 60% stilling for 2019. Tiltredelse ca 01.02.2019

Klubbsekretæren skal sikre at både medlemmer og gjester opplever at Bjaavann Golfklubb, i sum tilbyr sørlandets beste golfopplevelse.
Klubbsekretæren (som rapporterer til styret) vil ha ansvaret for den daglige administrasjonen av klubben med bl.a oppgaver som:

Administrere klubben og følge opp vedtatte budsjett og klubbens planer.
Jobbe for positiv medlemsutvikling og god ivaretagelse av våre medlemmer
Oppfølging av medlemsregister og service.
Knytte sterke relasjoner til våre sponsorer, og sammen med Klubbstyret, bidra til et konsept som treffer bredt i næringslivet for å skaffe flere samarbeidspartnere.
Kontroll på løpende sponsoravtaler.
Betjene telefon, e-post og post.
Ansvar for kommunikasjon og markedsføring både internt i klubben og eksternt. Herunder også ansvarlig for å poste på klubbens hjemmeside og sosiale medier.

Personlige egenskaper vil bli sterkt vektlagt. Vi tilbyr den rette en utfordrende og spennende hverdag i en vel etablert golfklubb med en av Norges flotteste baner.

Nærmere info om stillingen fås ved henvendelse til styreleder Sally E. Hoff, 930 90 346 / post@bjaavanngk.no