Golfhäftet - Black Friday kampanje

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 26. november 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Er du en som liker å spille forskjellige golfbaner? Da er Golfheftet noe for deg! Golfheftet gir halv pris på greenfee på over 950 golf baner i hele 13 land.

Fra 25. november til 1. desember kjører Golfhäftet sin BLACK FRIDAY kampanje.

Ved kjøp av 2 stk Golfhäftet får du Golfhäftet PLUSS med på kjøpet, OG du kan velge en gave som enten er en golfhanske, et par sokker eller et golfhåndkle.

Ved kjøp av 1 stk Golfhäftet får du PLUSS (verdi kr 199) med på kjøpet (men ikke gaven).

• 2 stk Golfhäftet m/PLUSS & Gave = 990,-
  • 1 stk Golfhäftet m/PLUSS = 495,-

Slik gjør du:
Overfør beløpet til vårt kontonummer : 6320 05 21910. Husk at du merker betalingen med navn og Golfhäftet 2020.
Så fort betalingen er mottatt hos oss, registrerer vi Golfhäftet kort(ene) på din e-post adresse og du får en mail fra Golfhäftet med videre instruksjoner.
Betalingen må være på vår konto innen 01.12.2019 for å benytte Black Friday kampanjen.
Kortene kan hentes på klubbhuset eller etter nærmere avtale med Glenn eller Sally.

Klubbhuset har åpent torsdager og fredager fra kl. 10:00 - 18:00.