Fantastisk vår-dugnad

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 25. mars 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det meste klaffet på dagens dugnad: mer enn 80 arbeidsvillige medlemmer, et strålende vær, god bevertning og en dugnadsjef som hadde oppgavene klare. Tusen takk til alle!

Dugnadsjefen sier i en takkemail til deltakerne:

Takk !!!

For en herlig gjeng. Bare positive og blide fjes. Dagen ble en super dag med flott vær og en fantastisk innsats fra over 80 av klubbens medlemmer. Noen måtte desverre kaste inn håndkleet i siste liten, men sånn er det altid. God bedring til de som desverrre ble syke.

Vi fikk gjort en masse ting, og nå er banen snart klar for ny sesong.
Vi håper at vi er klare til påske, men dette er avhengig av flere ting, og info om dette kommer rimelig raskt.

Årets 1. turnering - Bjåvann Masters vil vi prøve å få arrangert mandag 2. påskedag.

Vi har gleden å invitere dere alle til denne turningen, og med GRATIS startkontigent.

Igjen vil vi få rette en stor takk for en en super innsats !
Håper at dere alle hadde en fin dag.

Vi ses

Jan Åge

Oppgavene fordeles av dugnadsjefen

Klubben har kjøpt flisehugger som fikk kjørt seg.

Et meget tydelig resultat av snekkergjengens dugnadsinnsats - ny "car port" til 6 golfbiler. Til høyre ses den nye veien til (nye) hull 10 som veiarbeidergjengen ga en flott finish.

..... og, så ved 16-tiden senket freden seg igjen over vidunderlige Bjaavann - The Norwegian Beauty !