Byggma Group ny sponsor

Av: Martin Stallemo  |  Publisert: 4. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ny hullsponsor på hull 3

Da vil Bjaavann GK ønske Byggma Group velkommen som sponsor her hos oss. Flott å få en sponsor med lokal tilknytning. De blir hullsponsor på hull 3.

Her er litt hva de skriver om seg selv:

"Byggma ASA er et børsnotert selskap med hovedkontor på Vennesla i Agder. I Byggma Group inngår kjente bedrifter som Forestia, Huntonit, Uldal, Smartpanel, Aneta Lighting og Masonite Beams. I Byggma har vi tradisjon for å jobbe med innovasjon, produktivitet og kontinuerlig forbedring. Bærekraft er på mange måter en videreutvikling av dette arbeidet. Vi er stolte over å bidra til cirka 725 industriarbeidsplasser.

Uldal AS er lokalisert på Birkeland, og er blant landets ledende produsenter av vinduer, balkongdører og skyvedører. Vi er en moderne bedrift og en seriøs, solid partner for alle som ønsker riktige og holdbare dører og vinduer til nybygg, påbygg eller rehabilitering. Uldal ble etablert i 1942 og feiret 75 års jubileum i 2017.

Huntonit AS er lokalisert på Vennesla. Fabrikken ble bygget opp på slutten av -40 tallet og den 12 mai 1950 produserte Huntonit sin første trefiberplate. Både Huntonit fabrikken og produktene har hatt en stor utvikling i årenes løp. Huntonit er en hjørnestensbedrift i Vennesla."

Byggma Group