Banen

Baneåpning

Av: Kenneth Mayer  |  Publisert: 10. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi åpner banen for spill torsdag 18.04 klokken 12:00. Alle som bidrar på dugnaden førstkommende lørdag vil få prioritet på starttidbestilling til åpningsdagen. Dette bookes i klubbhuset etter dugnaden.

Booking av starttider i GolfBox åpner fredag 12.04 klokken 12:00.

Alle som bidrar på dugnaden førstkommende lørdag vil få prioritet på starttidbestilling til åpningsdagen, derfor vil GolfBox være blokkert for bestilling på torsdag. Åpner for booking etter dugnaden.

Banen er stort sett i fin stand, men noen greener har skader etter vinteren. Hull 6 spilles på provosorisk green en liten stund i begynnelsen av sesongen. Det er også enkelte teesteder som har fått juling, og det blir noen få matteutslag.

Vi minner om at det fortsatt kan være frost på morgenen. Om du bestiller tid tidlig og banen må stenges, så forsvinner også tiden din. Vi kan ikke garantere at alle kommer ut om det er mange som har booket og det kommer frost.

Last ned Gimmie app for digital baneguide, flaggplasseringer, banestatus, nyheter og mye mer.

Husk at alle må ha betalt medlemskap eller greenfee før spill.

Som dere ser på bildet under (31.03) så er det variert. Gamle puttinggreen er så å si helt død (dekket med vekstduk nå), mens den nye er strålende.

Sees på banen!

ps. værforbehold.