Proshop & Kafe

Velkommen & velbekomme!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 12. april 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Rebecca og Lasse ønsker alle velkommen til en matbit i kaféen. I løpet av ettervinteren er kjøkkenet oppgradert og klubbhuset ommøblert. Vi investerer i et bedre tilbud for våre medlemmer og gjester, og håper det faller i smak og blir mye brukt.

Dere vil møte smilende og hjelpsomme personer bak disken:

• Rebecca Skarpeid  - 24 år gammel Søgnejente som på fritiden liker å gå turer med hundene sine, lage mat, være med venner og reise. Hun er veldig sosial og liker å bli kjent med nye mennesker.
  • Lasse Kleven - vår Mr. Golf på Bjaavann har vært i aktivitet i to måneder og er på god vei til å få gjennomført det han ønsket i klubbhuset. Mer om Lasse leser du her.

Rebecca og Lasse har allerede hatt sin ilddåp ved servering til nesten 100 mennesker på dugnaden og ca. 40 på Bjaavann Masters. Det var bare godord å høre om maten!