Proshop & Kafe

Årets treningstilbud fra Gordon, klubbens pro

Av: Gordon Murray  |  Publisert: 20. mars 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Snart er sesongen i gang igjen, så hvorfor ikke begynne treningen din riktig med noen nyttige treningstips. Riktig trening og opplæring er nøkkelen til å bli en bedre golfspiller!

Instruksjon på Bjaavann

Du velger selv om du vil gå kurs, ta timer sammen med en annen, eller ha privat instruksjon.

Nå kan alle bestille pro timer gjennom golfbox. Klikk på leksjon og velg pro trener. Da kommer kalenderen  til Gordon opp. Det som ikke er markert er ledig. Velg ett klokkeslett (enten hel eller halv) også kan dere velge hvilken type instruksjon dere trenger. Skriv gjerne litt til meg om det er noe spesifikt du trenger hjelp med.

Håper alle vil utnytte denne muligheten til å bestille mange pro timer :)

Privat instruksjon

Instruksjon en til en med Pro Gordon. Uansett hvor mange gruppetimer man tar, så vil man før eller siden ha behov for at en instruktør ser nærmere på svingen.

Priser privat instruksjon:

• 25 min – 350,- (1 klipp)
  • 50 min -- 700,- (2 klipp) med video
  • 3 hull lesson på golfbane 700,- (2 klipp)
  • 5 Klippkort- 1400,-
  • 10 Klippkort - 2500,-
Fellestrening for medlemmer

Her går et grunnleggende kurs som dekker alle de viktigste aspektene ved å spille golf i løpet av en 6 ukers periode på 1 time. Gruppestørrelse vil være 6-10 personer. Swing/setup, putting, chipping, bunker,driving and pitching er alle dekket.

Senior gruppe       6 uke x 1t  1000,-

Dame gruppe        6 uke x 1t  1000,-

Herre gruppe        6 uke x 1t  1000,-

For mer informasjon kan du sjekke  protrainer.golfbox.dk