Turnering for ferske medlemmer & tidligere medlemmer

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 19. juni 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 22 juni er det en åpen & gøy turnering for både nye medlemmer , og tidligere medlemmer som har et ønske om og starte opp golfen igjen.

Turneringen arrangeres nybegynner utvalget.
Vi spiller 9 hull & texas scramble

Slik er Texas Scramble :
Hvert lag består av to eller flere spillere. Alle spillere slår hver sin ball fra utslagsstedet. Deretter velger laget den best plasserte ballen. Øvrige baller plukkes opp. Deretter dropper spillerne i valgfri rekkefølge innen en køllelengde fra den best plasserte ballen og slår sine slag. På greenen plasseres ballene på samme punkt som valgte ball og i bunker gjenskapes ballens leie. Så snart noen i laget har hullet ut, noteres scoren og laget fortsetter til neste hull.

Turneringen starter klokken 17:00, men vi starter opp på drivingrangen klokken 1530 og varmer opp med litt instrukjson. Dem som ikke ønsker og være med på drivingrangen må møte opp i klubbhuset litt før klokken 17:00

Dette er kun tiltenkt som en gøy og sosial turnering, så det vil ikke være noe form for premier annet enn vaffel & kaffe etter endt spill.
Vi håper så mange som mulig både nye & gamle golfere melder seg på!
Påmelding skjer via golfbox eller send en mail til hoiklev@gmail.com