Sesongens siste sponsorturnering og Golfhäftet Trophy!

Av: Robert Hansen  |  Publisert: 10. september 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

RSA Bil Open lørdag 15/9 og Golfhäftet Trophy søndag 23/9 er 2 "klassiske" turneringer som er åpen for "alle"! RSA spilles som Stableford-Single 100 % hcp uavhengig av kjønn i 2 klasser; A-hcp +4-16 og B-hcp 16,1-36 (hcp 36,1-54 får spillehcp på 36). Golfhäftet Trophy er en artig par-turnering åpen for alle. Stort premiebord og beste lag får delta i finalespill på Bro Hof i Stockholm i juli 2019.

RSA Bil Open, 15/9 laugh

Hjertelig velkommen til RSA Bil Open. Som navnet sier er dette en åpen single turnering i to klasser, uavhengig av kjønn med shotgunstart kl. 0900 og maks spillehcp 36. (Spillere med hcp 36,1-54 får spillehcp 36). Fremmøte og registrering 0800-0830.

Subsidert greenfee 18 hull kr. 350,- Påmelding i GolfBox.
Påmeldingsavgift kr. 150,-

RSA Bil sponser mat og drikke før du går ut, og under premieutdelingen!

Golfhäftet Trophy, 23/9 laugh

SISTE PÅMELDING er fredag 22. september, kl. 12:00. Påmelding i GolfBox

For 9. året arrangeres Golfhäftet Trophy som er Nordens største og mest likte golfturnering - hele 136 konkurranser i Sverige, Norge, Danmark og Spania. Golfhäftet Trophy er en lagkonkurranse og vinnerlaget går videre til finalen på Bro Hof Slott sommeren 2019.

Parturnering – Greensome slagkonkurranse – åpen for ALLE golfere fra alle klubber, uansett om du har Golfhäftet eller ei.

• Greensome: Begge spillere slår ut fra utslagsstedet og velger deretter hvilken ball de vil spille videre. Den som ikke slo den valgte ballen, slår det andre slaget. Deretter slår spillerne annet hvert slag på ballen. Minimum 6 tellende utslag per spiller.
  • Spillere født i 2001 eller senere må spille på lag sammen en ”foreldre/verge”. Når disse melder seg på vil de komme opp som "ikke kvalifiserte", men det fikser vi så de blir meldt på.
  • EGA-turneringshandicap kreves og høyeste hcp som «godskrives» er 36. Lagets sammenlagte spillehandikap regnes som følger: Spilleren med lavest hcp reduseres til 60% og spilleren med høyest hcp reduseres til 40%, dette til sammen blir det hcp laget spiller på.
  • Alle deltakere er "vinnere" og får et flott ”start-kit”.
  • Stort premiebord og vinnerlaget får delta i finalen på Bro Hof i Stockholm: Spill på The Stadium Course på Bro Hof Slott GC sommeren 2019, det inngår spill og lunsj på Bro Hof, en natt på ett sentralt hotell i Stockholm og transfer mellom hotellet og Bro Hof (reise til og fra Stockholm betaler dere selv).
  • Frivillig Closest to pin konkurranse med startkontingent kr. 100,-. Alle som deltar får startpakke (verdi kr. 200,-) og sjansen til å vinne Footjoy golfsko (verdi kr. 2.200,-). (egen påmelding)
  • Deltakeravgift: Innehaver av Golfhäftet: kr. 150,- Andre: Kr. 200,-. I tillegg kommer subsidiert greenfee for de som ikke har spillerett: kr. 350,- (normal greenfee er kr. 500,-)
  • Etter turneringen tilbys en herlig buffet med gryterett, ris og grønnsaker (kr. 129,- egen påmelding)
  • Du får opp kr. 0,- i deltakeravgift når du melder deg på. MEN, ved å svare ja/nei på alle spørsmålene blir avgiften (+ event tilleggskjøp) summert opp og du må betale on-line.
  • I nødstilfeller kan det betales ved registrering fra kl. 08:00 - møt opp i god tid!
  • Med mindre turneringen blir avlyst, refunderes ikke betalte avgifter.
  • Har du ingen makker skaffer vi en. Det er bare å melde seg på som enkeltspiller i GolfBox!
  • Det lønner seg virkelig å skaffe seg Golfhäftet. Det blir solgt på turneringen, eller du kan skaffe deg det i forkant i golfshop på Bjaavann eller fra daglig leder Robert Hansen på epost klubb@bjaavanngk.no eller tlf 900 73 200.

Husk at du støtter klubben når du kjøper heftet! Vi har 15 hefter igjen, som gjelder for resten av 2018 (tur til Spania før årsskiftet?) og 2019 og som må bestilles innen 11/10!