Innmeldingsskjema - Bjaavann golfklubb

4639 Kristiansand
Epost: Progolfer55@gmail.com
Hcp: 12,8
Er eller har vært medlem i annen klubb? Ja
Annen klubb: Bjaavann Golfklubb
Bjaavann golfklubb som hjemmeklubb? Ja
Gjennomført VTG-kurs?: Ja. Sted: Kristiansand Golfklubb - År: 1999
Husstand mottar Norsk Golf: Nei
Bekreftelse: Jeg bekrefter å ha lest betingelsene for medlemskap og utmelding. Bekreftet onsdag 16. august 2023 kl. 18:34
Kommentarer: Hei

Takk for gratis 9 hull , for å teste at jeg kunne spille golf etter komplisert overarm brudd. Det gikk bra i dag??????Mvh Gunnar Mosdøl

VILKÅR:
Viktig:

Den som ikke senest 31. desember pr. post, e-post eller utmeldingsskjema på hjemmesidene har sendt skriftlig søknad om utmelding av klubben eller søknad om overgang til annen kontingent-/avgiftsgruppe, vil det påfølgende år bli krevet for den gjeldende medlemskontingent/årsavgift som årsmøtet fastsetter. Klubbens medlemmer forplikter seg til å betale de vedtatte kontingenter og avgifter fastsatt på årsmøtet. Kategoriendring grunnet alder skjer automatisk.