Turneringer

"Order of Merit" - oppdatert 12. september

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 13. september 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

OoM listen er nå oppdatert med resultatene fra Bavaria Golf Cup 2017. Guttetirsdagen 12. september måtte dessverre avlyses siden vi driver med golf, ikke vann-polo. Det nærmer seg sesongslutt, kun to Guttetirsdager igjen å gjøre det på så nå må langspurten settes inn!

OoM skal kåre golferen som er jevnt god, møter på mange turneringer og gjennom dette skaper aktivitet og lever verdiene til klubben. Vi føler dette gjenspeiler klubbens verdier: Åpen, Årlig, Inkluderende og Entusiastisk.

Hva blir vi spurt mest om i september?
Hvor er OoM’en???
Hvilken mulighet har jeg til å gå forbi kompisen?
Hvor mange turneringer gjenstår?

Ingenting er avgjort i toppen og kampen om topp-plasseringen går videre med Gordon Murray på første plass. Oliver Ågesen ligger like bak og Anton Nordstrøm har 3. plassen.

Husk å ta vare på nye spillere! Guttetirsdagene og andre turneringer er ofte deres første møte med deg og andre medlemmer.

Mer om OoM og resultatlista