Turneringer

"Order of Merit" - etter halve 2017 sesongen

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 15. juli 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Sommeren er her! Belka Golf Nordic Open den 9. juli ble en suksess og alle var fornøyde med turneringen selv om eget spill kanskje ikke var slik all forventet! 15 OoM turneringene er nå avviklet. Etter sommerferien venter ytterligere 12 OoM turneringer. Husk å meld deg på Guttetirsdagen som starter opp igjen 8. august og Kristiansandsmesterskapet helgen etterpå.

OoM skal kåre golferen som er jevnt god, møter på mange turneringer og gjennom dette skaper aktivitet og lever verdiene til klubben. Vi føler dette gjenspeiler klubbens verdier: Åpen, Årlig, Inkluderende og Entusiastisk.

Oliver Ågesen leder foran Gordon Murray og Lasse Kleven. Det ligger flere "gjedder i sivet" og jakter på en plass på pallen.
Husk å ta vare på nye spillere! Guttetirsdagene og andre turneringer er ofte deres første møte med deg og andre medlemmer.

Felles for guttene i toppen av tabellen er at de har møtt på "alt" av turneringer, leverer godt med poeng over tid og sprudler av entusiasme.

Mer om OoM og resultatlista