The Bjaavann bullseye event 23-24 mars

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 18. mars 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gordon og Glenn inviterer til fun event, med masse flotte premier!!!

Hei alle sammen, nå som drivingrangen har åpnet for sesongen, så ønsker vi å kjøre igang et fun event nede på rangen.

23 og 24 mars fra klokken 12:00-15:00 holdes eventet.

På lørdag 23 mars, så åpner kvalifiseringsrunde 1 klokken 12:00, her kan du kjøpe 5 markerte golfballer for 25,- kroner.
Hvis du greier å treffe ett av fire "targets" som står ute på rangen så kvalifiserer du til finaledagen. For hver ball du treffer ett "target" så vil du få med deg 3 baller til finalen.

Du kan kjøpe så mange poletter/drivingrangekort du vil for nødvendig trening, før du starter med de 5 markerte ballene.

Det vil også være en 2 kvalifiseringsrunde søndag 24 mars, hvor du da får samme mulighet som på lørdag. Greier du å kvalifisere deg, så er du med videre til finalen

Vi har flotte premier:
- Årsmedlemskap på treningsenter 24/7 LAUVÅSEN
- Spillerett hos BjavannGK ( Vinner må selv betale medlemskontigent eller overføre spillerett til 2020 hvis den allerede er betalt)
- Golfbag
- Titleist PROv1 baller
- Colorline Bilpakke
- Rangekort

Gordon Murray tilbyr gratis fellestrening til alle som ønsker dette fra 11:00-11:30 både lørdag og søndag.

Vi tar betalt via vipps eller kontant ettersom alt foregår på drivingrangen og ikke i klubbhuset.

Finaledagen blir Søndag 31 mars klokken 12:00-13:00 med premie utdeling i klubbhuset etter finalen.