Seniorkonkurranse 24/5-18

Av: Carsten Akselsen  |  Publisert: 24. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er flott sommervær på Bjaavann . Hele 33 seniorer møtte opp for å spille 18 hull på vår flotte bane. De hullene som er åpnet, er i absolutt flott stand etter vinterens harde behandling av gresset vårt.

Det blir litt mere gangtid for å få spilt 18 hull, men det er absolutt verd det, når man kommer inn og får servert kaffe og vafler. Og så er det premieutdeling som er et høydepunkt etter vaflene.

Dagens konkurranse gav disse resultater:

Damer:
​1, May-Lis Julsen 37 poeng
2. Turid Danevad 30 poeng
3. Ellen Johannessen 29 poeng
4. Aase Marit Spilling 28 poeng
5. Vivi Gundersen

Herrer:
1. Steinar Wathne 40 poeng
2. Ivar S. Dalen 38 poeng
3. Per Chr. Jacob 37 poeng
4. Øystein Stamland 37 poeng
5. John R. Jensen 35 poeng
6. Per A. Haugedal 35 poeng
7. Gunnar Torkildsen 35 poeng
8. Jan Spieler 34 poeng
9. Roy E. Moen 33 poeng
10. Tore Underland 31 poeng

​Vi gleder oss til neste torsdag, og håper enda flere kommer til vår hyggelige konkurranse og sosiale samvær.
​Minner også om turen til Sæby 12/6 til 14/6. Vi skal bo på Hotel Viking, og det er enda plasser ledig, men påmelding må skje senest mandag 28. mai. Det er dessverre ikke mulig å skaffe flere golfbiler.
Påmelding til undertegnede.

​Carsten