Regning for medlemskontingenten 2018 er nå sendt ut.

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 4. januar 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da skal regning for medlemskap 2018 være sendt ut - med unntak av våre juniorer som faktureres en av de nærmeste dagene. En og annen feil kan ha oppstått, eller noen vil kanskje ikke ha fått kravet - gi beskjed med medlemsnummer til post@bjaavanngk.no snarest. Betalingsfristen er satt til 14. januar. De av dere som skal ha nabospillerett hos KGK må melde dette til post@bjaavanngk.no så får dere tilsendt separat regning på det. Oppgi medlemsnummer så slipper vi letearbeid i GolfBox.

Kontingentene skal inn på en spesiell konto så det er veldig viktig at dere benytter tilsendt faktura og bruker oppgitt KID-nummer.

Minner om at det er fullt mulig å oppgradere til Premium-medlemskap. Dette gjøres via skjemaet her på hjemmesiden hvor du også velger hva du vil ha inkludert i medlemskapet.

Skapleie blir også fakturert sammen med kontingenten til de som leier kølleskap. Minner om at vi har en god del ledige skap. Ta kontakt med post@bjaavanngk.no