Nordea Open 2017 - en solskinnshistorie!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 7. september 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubben har mye å takke Nordea for og mindre blir det ikke da bankens væravdeling stengte ned regnet og svingte opp med solgløtt under gårsdagens turnering. Stor takk til Nordea!

Jørn Hannevik og hans gode hjelpere Ragnhild Aamodt, Mads Myhrstad og Marius Abrahamsen visste ikke hva godt de kunne gjøre for å få folk til å trives. Det var servering både før, under og etter turneringen og godt var det at i hvert fall enkelt av deltakerne kvitterte med imponerende god golf.

At Lennart Hallaråker spiller seg til 44 poeng på en gjennomvåt bane (8 par og 2 birdies), poenget foran Steffen Dahl (med 3 stryk, 9 par og 1 birdie) er meget imponerende. Gratulerer!
Kenneth Johansson fra Nordea gikk på 40 utenfor konkurransen og med birdie på hull 9 sikret Lasse Kleven seg tredjeplassen med 36 poeng.

Resultatene kan studeres i GolfBox.

Stor takk også til Esben Hegland og Gordon Murray som sørget for god grillmat til alle slitne golferne.