Medlemskap i Bjaavann gir ekstra verdi i 2018.

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 28. desember 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

"Medlemskap med spillerett" og Premiummedlemskap i Bjaavann i 2018 gir fantastisk verdi for pengene. Gratis spill på topp baner i Norden, redusert greenfee for golfspill på Sørlandet og gunstig pris på golfpakker i Polen er "ekstra verdi" ditt medlemskap i Bjaavann gir. Med litt planlegging kan du enkelt spille "gratis" på Bjaavann i 2018.

Medlemskap med spillerett i 2018 på Bjaavann gir deg følgende fordeler:
  • Spill 56 runder gratis på noen av Nordens beste baner. I Norge kan du spille 4 gratisrunder på hver av banene Miklagaard, Losby, Tyrifjorden og Stavanger. Se informasjon om Top Nordic Golf på vår hjemmeside.
  • Spill golf på Sørlandet til sterkt rabatterte priser. Vi har greenfeeavtaler med Arendal & Omegn (350 kr), Grimstad (200 kr), Mandal (200 kr) og har stor tro på å lande en avtale med Utsikten i Kvinesdal.
  • Spill så mye du vil i Kristiansand Golfklubb med nabospillerett (1200 kr ekstra, kan inkluderes i vårt Premiummedlemskap)
  • Fly direkte fra Kjevik til Gdansk og bo & spill på fantastiske Sand Valley Golf Resort til rabattert pris.
Husk at det nå er tiden for å endre ditt medlemskap, event. gjøre klubbskifte.

Du gjør det enkelt her på hjemmesiden ved å bruke vårt innmeldingsskjema.