God innsats av våre spillere på Bro Hof Slott

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 18. juli 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Mandag 16. juli ble den store finalen arrangert i Golfhäftet Trophy 2018 hvor alle vinnerparene fra hele 136 konkurranser i Sverige, Norge, Danmark og Spania møttes. I juni vant Erik Koveland (KGK) og Osmund Daland turneringen på Bjaavann og Gordon Murray og Espen Olsen vant turneringen på Solastranden. Begge lagene gjorde sine saker svært bra i Stockholm.

Det ble en utrolig fin golfdag på en av Europas topp-baner. Skyfritt, nesten i varmeste laget, med fairways som får norske greener til å se stusselige ut, tok Stadium Course på Bro Hof Slott i utkanten av Stockholm imot forventningsfulle golfere.

Begge våre lag spilte god golf og Gordon/Espen endte til slutt på en fin 9. plass med 42 poeng. Vinnerlaget hadde 46 så det var ikke langt fram. Erik og Osmund spilte også bra og havnet «midt på treet» med 37 poeng.

Alle som får spille på et slikt golfanlegg er jo vinnere og vi minner om høstens Golfhäftet Trophy 2019 turneringer i vårt område som gir finaleplass på Bro Hof neste sommer;  på Bjaavann 23. september, Utsikten 29. juli og Bamble 28. juli. Påmelding i GolfBox.