Bli med på Grønt Fokus Championship 44

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 29. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 9. juni arrangeres en av sesongens artigste turneringer - åpen turnering for alle, 18 hull fra tee 44, 3 klasser, flotte premer fra Grønt Fokus og grillmat etter konkurransen. Dette er en konkurranse som passer for både eksperter og nybegynnere. Bli med!

Det blir 3 klasser:
  • Herrer, handicap 0-36 (gutta vil fort oppdage at dette er en skikkelig utfordring)
  • Damer, handicap 0-36 (nå kan damene virkelig vise hvem som er sjefene fra 44)
  • Mixed, handicap 36,1-54 (fjorårets og årets nybegynnere oppfordres spesielt til å bli med)
Alle klasser spiller slagspill. Dvs. maksimum antall slag på scorekortet blir hullets par + 5.

Shotgun start (alle starter samtidig på ulike hull) kl.10.00. Registrering i pro-shop senest 09:30.

Det blir premieutdeling, og grillmat (som er inkludert i startkontigenten på 200 kr) for deltakerne etter turneringen.

Subsidiert greenfee på 200 kr for gjester og klubbens greenfeespillere.

Påmelding snarest i GolfBox