Bjaavann Masters 2018

Av: Lasse Kleven  |  Publisert: 13. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årets Bjåvann Masters ble en svært hyggelig dag på golfbanen.Stian og Co hadde virkelig satt inn alt for at banen skulle fremstå i flott stand. Hele 18 hull på flotte nyklipte sommergreener gjorde at dagen ble super og med mange flotte scorer.

Dagens suverene vinner ble vår tidligere OL-seiler Per Arne Nilsen, (3 OL-deltagelser) med netto 65 slag.

Han ble tett fulgt av Tiago Nunes netto 66 slag og Lasse Kleven med netto 67 slag. Videre fulgte Tim Markham og Dan Belsnes.

Takk til alle som bidro til at dagen ble det den var tiltenkt. Spesiell takk til Lasse som har stått på med klipping og merking av banen. Komplett resultatliste finnes på klubbens Facebook side.

Ha en flott søndag, håper jeg ser mange av dere allerede til tirsdag !

Jan Åge