Atle Bartha klar for Senior EM individuelt

Av: Oddleif Olsen  |  Publisert: 1. juni 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

EM for seniorer spilles i Slovenia 14-16.6.18

Fem norske seniorer er kvalifisert til å representere Norge under EM for Senior individuelt, deriblant vår egen Atle Bartha i Bled Slovenia 14.-16. juni.

Europas beste Seniorspillere møtes til dyst i vakre Bled for knive om tittelen European Champion.
Kan Atle hevde seg her? Han har vist i turneringer utenlands at han kan det.

Atle rapporterer om god trening gjennom vinteren med flere utenlandsopphold, og turneringer både i Frankrike, Spania og Danmark.
Gjennom vinteren har Atle slått over 15.000 baller på trening.
Et skadeavbrekk i februar har ført til at toppformen har latt vente på seg. Først nå rapporteres det om snikende toppform.
Siste to uker før turnering blir det trimming av wedgespill og putting.

Norsk golf flommer ikke over av penger, og det blir således en dyr satsing med reiser og utenlandsopphold. Det gis ikke støtte fra NSG eller forbundet til dette EM, og i den forbindelse søker Atle økonomisk støtte.

Følgende sponsorer støtter Atle, men det er ønskelig med flere;
Telia Bedrift ved Vildalen og Haldammen og Mosvold Drift ved Per Ole Hansen.

Klubben oppfordrer andre medlemmer/firmaer til å bidra til Atles satsing mot Europatoppen!

Kontakt gjerne Atle for ytterligere info; tel 452 65 775 og/eller på atlebartha@yahoo.com
Du kan lese mer om dette på Norsk Seniorgolfs hjemmeside, hvor det også er link til arrangementet.