Årets høstdugnad vel gjennomført.

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 15. oktober 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det ble etter hvert 57 arbeidsvillige deltakere på årets siste fellesdugnad. Mye underskog og kratt ble fjernet, men det er fortsatt mulighet til å ta et tak utover høsten og vinteren om arbeidslysten skulle melde seg.

Dugnadssjefen Svein Tange Jensen, hadde stålkontroll og fordelte oppgaver og utstyr på en effektiv måte.

Det ble også gjort en stor jobb på rangen med innsamling av sommerballer under ledelse av rangegeneralen Jon Artur Johannessen. Det ble plukket baller på begge sider, både i bekken og i skogen, og hele rangen ble sjekket for pluggede baller.
Vi har bortimot 11.000 baller til vintersesongen og maskinen er nå fylt med vinterballene.

Stor takk til Matparken Catering, som er klubbens samarbeidspartner, som stilte med mat til sultne deltakere.

Ta gjerne kontakt med kjøkkensjef Kim Andrè (kim@matparken.no /915 23 580) for en hyggelig matprat og gode tilbud.
Fra 1. november er det mulig å bestille julemat - ribbe og pinnekjøtt fra kr. 249,- (http://matparken.no/julemat)

Noen bilder fra Høstdugnaden 2019