Spar penger og samtidig sørg for inntekter til klubben!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 8. mars 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Er det mulig? Ja, faktisk. Klubben har inngått samarbeid med Lyoness fordelskort og om du bruker kortet du får via klubben (kostnadsfritt og uten forpliktelser) vil du selv spare penger samtidig som du støtter klubben.

Som medlem får du flere fordeler:
  • du får penger igjen ved å handle på steder som har avtale med Lyoness, opp til 5 % av kjøpesum inn på din bankkonto (Cashback).
  • du opparbeider deg poeng som du kan bruke til å handle hos partnere som tilbyr spesielle medlemstilbud (Shopping Points).
  • om du anbefaler Lyoness til andre vil du motta en vennskapsbonus (0,5 %) fra deres bruk av kortet også.

I dag er det 720 butikker og 180 nettbutikker som er partnere i Norge. Det nærmer seg nå 130 000 medlemmer her til lands hvor virksomheten åpnet i 2013. Antall medlemmer og butikker vokser meget raskt.

På verdensbasis opererer Lyoness i 47 land hvor en som medlem kan bruke kortet (herav 33 land i Europa). De over 6,4 millioner medlemmene får medlemsfordeler i 70 000 butikker med godt over 400 000 utsalgssteder.
I Europa har Lyoness med seg over 7000 nettbutikker som gjør dem til Europas største internettportalen for netthandel.

Man kan finne alle butikker i alle land på sin egen medlemsside og i Lyoness app'en som er gratis!

Vennskapsbonusen virker i to ledd. Om du som medlem gir et kort til en bekjent, vil både du og Bjaavann Golfklubb tjene 0,5% av hver handel som vedkommende gjør med kortet eller via nettsidene til Lyoness.

Hvem kan jeg snakke med, hvordan blir jeg medlem?
Alle over 18 år kan bli medlem, gratis og uten forpliktelser (fra 16 år kan man bli medlem med foresattes underskrift)

Vi håper dere vil støtte klubben på denne måte. Mandal Golfklubb har tilsvarende opplegg og Miklagaard Golfklubb også. Der kan en faktisk også kjøpe golfutstyr i proshop og få en hyggelig rabatt med Lyoness.