Ny sponsoransvarlig, Bjaavann GK!

Av: Vidar Borgen  |  Publisert: 29. november 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da har vi gleden av å ønske Thomas Moy velkommen som klubbens nye sponsoransvarlig! Thomas vil gå inn i stillingen fra 1.12, og er en del av klubbens satsning for å øke aktiviteten innen sponsorarbeid de neste årene.

Moy kommer med solid fartstid fra sponsor og markedsarbeid hos Nest-Sotra og Bryne, og har i tillegg mye annen spennende erfaring som klubben vil kunne dra nytte av, deriblant en Mastergrad i Markedsføring fra BI.

Thomas er en habil golfspiller, og vil ta opp igjen spillet etter en del års pause, så både nye og eksisterende sponsorer kan se frem til en invitasjon når sesongen starter igjen!

Målet med ansettelsen er å profesjonalisere klubben ytterligere, samt øke satsningen mot sponsormarkedet. Vi håper også å skape mer aktivitet, turneringer, events, og sist men ikke minst inntekter som vil komme klubbens medlemmer til gode. Økt medlemsmasse, god trykk på banen, nytt treningssenter og positivt driv i klubben gjør at vi også mener at timingen er riktig.

Profil kommer på hjemmesiden vår i løpet av kort tid, men hvis noen ønsker å ta kontakt med Thomas, så er det bare å sende han en mail på moy@bjaavanngk.no, eller telefon: 930 02 223.