Inger startet sesongen med landskamp!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 16. april 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vår egen Inger Holm Knutsen dro til for fullt fra sesongstart i år. Allerede 18-22. mars var hun på plass i Portugal sammen med det norske dameseniorlandslaget for å sette portugiserne på plass.

Vårt landslag klar til dyst i årets første landskamp. Inger til høyre i fremste rad.

Det er ingen hemlighet at vi har hatt problemer med å slå velspillende portugisiske senhoras de siste årene, og det viste seg vanskelig i år igjen. Våre 12 staute kvinner kjempet tappert, men måtte til slutt bite i gresset.
Det ryktes dog at vikingdamene tok banketten :-)

Inger var godt fornøyd med egen innsats: Seier i bestball og delt single match. Gratulerer!

Landskampen gikk på Quinta da Marinha i Cascais, like utenfor Lisboa. I tillegg til landskampspill ble det mye og god trening og det var et optimistisk landslag som vendte nesen nordover igjen til sesongstart i gamlelandet.

Greie spilleforhold i mars!